Zadania samodzielnego stanowiska pracy ds.
organizacyjno-administracyjnych
Do zadań samodzielnego stanowiska pracy ds. organizacyjno-administracyjnych należy w szczególności:
1) prowadzenie sekretariatu PCPR;
2) kierowanie dekretowanej przez dyrektora korespondencji do właściwych działów;
3) prowadzenie rejestru poleceń wyjazdów służbowych;
4) zabezpieczanie informacji wizualnej dla interesantów;
5) organizowanie zaopatrzenia PCPR w urządzenia i sprzęty techniczne i biurowe, materiały biurowe, pieczęcie urzędowe, pieczątki pracownicze, zgodnie z prawem zamówień publicznych;
6) przygotowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego we współpracy z właściwymi działami PCPR;
7) przeprowadzanie procedury zamówień publicznych;
8) prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz zbioru przepisów i interpretacji w tym zakresie;
9) zapewnienie obsługi techniczno-organizacyjnej prowadzonych postępowań;
10) udostępnianie informacji publicznej przez zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej, we współpracy z wszystkimi działami PCPR;
11) rozpatrywanie wniosków o udostępnianie informacji publicznej oraz przygotowywanie korespondencji w sprawach o udostępnienie informacji publicznej;
12) przygotowywanie projektów decyzji w sprawie odmowy udostępnienia informacji publicznej;
13) prowadzenie spraw dotyczących dostępu do informacji publicznej, administrowanie pocztą elektroniczną PCPR i systemem informatycznym;
14) zapewnienie prawidłowości działania sieci komputerowej, telefonicznej i alarmowej oraz ich modernizacja i konserwacja;
15) zapewnienie ciągłości licencji programów komputerowych;
16) czuwanie nad legalnością stosowanych programów komputerowych;
17) organizowanie nadawania uprawnień do systemu alarmowego i prowadzenie ewidencji w tym zakresie;
18) prowadzenie rejestru wydanych pieczęci, pieczątek i kluczy;
19) prowadzenie rejestru obsługiwanych programów komputerowych;
20) zakup literatury fachowej, programów komputerowych, czasopism, prowadzenie rejestrów tych zakupów;
21) przyjmowanie skarg i wniosków, umawianie interesantów z dyrektorem;
22) organizowanie konserwacji sprzętu i wyposażenia PCPR;
23) organizowanie spotkań, narad i konferencji;
24) organizacja i prowadzenie składnicy akt zgodnie z obowiązującymi przepisami;
25) administrowanie obiektem PCPR, organizowanie ochrony obiektu, kontakt z dostawcami mediów, usług, obsługa zawartych umów, organizowanie utrzymanie czystości i porządku w budynku oraz porządku wokół budynku;
26) opracowywanie materiałów informacyjnych, druków, plakatów, ulotek, itp.;
27) sprawy dotyczące podpisu elektronicznego i elektronicznej skrzynki podawczej.